CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 18, 2011

balik kampung,,,

mase da nak final ni la,,kalau kite tgk kat fb,,ramai kawan2 cakap,,,nak balik kg la,,home sick la,,macam2,,sume nak balik kg,,,cam tu la aku,,,cam da xtetahan rase hati,,tiap2 malam tgk balik pic2 mase kat umah...rindu kat mak,abah,atin,faris,iya,amin,,,,xlupe gak kat damia,adam ngan elis,,,walaupon diorg bukan adik kandung aku,,tapi diorg juga penyeri family kami,,,xpela,,sabarla hati,,mak pon da cakap,,sabar,,t tiap2 hari mak tpon,,, T__T,,,,nak balik,,xboleh,,banyak sgt assignment,,,study week plak ade presant subjek tander,,,klu ade rezeki,,,nak balik gak,,,mase dok tgk2 pic,,nampak la beberape pic yang kitorg penah snap mse balik kg yang lepas2,,,,antaranye ialah,,,,hehe
ni mase hantar nor,,,dayah xde,,die da balik kg dlu,,,

mase ni ngah tgu bas,,nak g alor star...huuu

ni kat RNR mane tah,,,heee

ni ija punye keje,,,huh!

ni xtau ija ke,ein ke xtau sape punye keje,,,letih,,,walaupon xwat pape,,hehe maklumlah,,kedah ke selangor,,jauh tu,,,,
ni kat umah nor,,,best!!!

aku,ija,ejat,nor and ein



11 comments:

NoRmaH Hj MAnAn

eeeeeeeeeeeee rindunye saat2 mcm nie...teringt balik gelalagt kte semua time balik dulu..so sweet memory....wei nape ak xdew simpnan pic nie semua..♥♥♥♥♥ bnyak2..

jat

gmbr kite blk banjir mane? letak la.. pengalaman besar tu,, :)

baby

gambar banjir mase tu aku takde,,tapi xpe,,t aku letak na,,,
pic ni ade kat aku,,,kat eja pon ade,,,best kan,,,

ILA HonEyBuNNy

bestnya balik kampung....;-)

kindergartenlibrary

bestnya !!
folo sni !

serikandi comel

wahhh masukkn gmbr nie ea...
hmmm aku plg suke tgk gmbr korg tdo... hehehe

baby

hehe mmg,,,blik kg sgt best,,,leh mkn bnyk2,,,
amboi ijaaaaaaa,,,hehe

baby

nelly,,bagi link blog nelly t sye follow

AiMaN

bestnye balik kg..atok punye datuk ngn nenek sume dah xde..lgpun umah dkt2 je..satu daerah..hihihi..x merasa balik kampung la..masa kecik dlu2 pun slalu pegi umah datuk ngn nenek..

PendekarPetai

oohhhoooiiiii dak uum... hahaha.. jom balik kg!! -salam perkenalan-

baby

hehe uum,,,
sian atok,,,xpe janji bahagia meyh

Post a Comment